zamknij to okno
Portale internetowe Wydawcnictwa Trendy sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES w celu poprawnego działania statystyk GOOGLE oraz BIZON MEDIA dostarczających reklamy. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek przez GOOGLE ANALYTICS prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.

MENU   START WYDAWCA REDAKCJA ARCHIWUM  
Szukaj

WYSZUKIWARKA



BAZY PRAWA
PRAWO KRAJOWE
PRAWO UE

Gdańsk w przededniu targów

Na tegorocznej edycji targów AMBERIF, które rozpoczynają się już 21 marca, organizatorzy spodziewają się niemal 450 firm z Polski, Litwy, Belgii, Niemiec, Turcji, Włoch, a także kupców z ponad 40 krajów. Targi są dostępne wyłącznie dla publiczności branżowej: osób i firm związanych z handlem biżuterią, sztuką jubilerską i użytkową. Na targach będzie można kupić biżuterię z bursztynu bałtyckiego, złotą biżuterię z kamieniami jubilerskimi, diamenty i perły, kamienie ozdobne, wyroby korpusowe ze srebra, maszyny, technologie jubilerskie, opakowania.




Imprezy towarzyszące


Targom AMBERIF towarzyszą liczne wydarzenia programowe przygotowane przy współpracy wieloletnich partnerów, m.in. Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich, Wysokiej Rady Diamentów z Antwerpii, Pomorskiej Izby Rzemieślniczej Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Krajowej Izby Gospodarczej Bursztynu, Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników, Stowarzyszenia Historyków Sztuki, Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych oraz Muzeum Ziemi PAN. Tegoroczna edycja targów to także możliwość spotkania z naukowcami podczas cyklu seminariów, i z artystami w Galerii Projektantów. Imprezie branżowej towarzyszyć będzie także uroczysty wieczór galowy Amber Look, na którym odbędzie się pokaz kolekcji biżuterii z bursztynem i mody, połączony z ceremonią ogłoszenia wyników konkursów wzorniczych i jubilerskich AMBERIF 2012.


Sytuacja w branży

Napływające ze styczniowych i lutowych edycji targów jubilerskich we Włoszech i USA sygnały mają po raz pierwszy od trzech lat optymistyczny wydźwięk i być może są zwiastunami ożywienia i oswojenia się z nową sytuacją na rynkach jubilerskich. Część firm zaakceptowała nowe trendy, łamiąc wszelkie dotychczasowe kanony i wychodząc naprzeciw nowej generacji odbiorców, proponując szerszą gamę wzorów i materiałów jubilerskich, od złoconego brązu i srebra po rzemienie i koronki, inne dostosowują wzornictwo do wysokich cen metali szlachetnych oraz kamieni jubilerskich, a wszyscy oswajają się z bardziej wymagającymi, jednak ciągle przywiązanymi do biżuterii konsumentami.  (ma)

Treść artykułu dotyczy stanu prawnego obowiązującego w czasie opublikowania go w piśmie.
Polski Jubiler
WYBRANY NUMER: 02/2012
DATA WYDANIA: 2012-03-20

PANORAMA

Biżuteria dla każdego
EKO w Gliwicach
Sztuka złotnicza

TARGI

Gdańsk w przededniu targów
Polacy na INHORGENCIE

SKLEP

Zakup przez kliknięcie

WZORNICTWO

Arata Fuchi

TEMAT MIESIĄCA

Ślubne zakupy w salonie jubilerskim
Designerskie kolekcje z hurtowni
Złote dewocjonalia
Użytkowe ozdoby ze złota
Salon ze złotą biżuterią

GEMMOLOGIA

Słowacki obsydian

LUDZIE BRANŻY

Wiedza i fachowość jest lepszą dźwignią handlu niż reklama
Dobre czasy dla biżuterii autorskiej

ZEGARKI

Zegarek z masy perłowej

EKONOMIA

Gdzie ukryć cenne przedmioty

DOBRE BO POLSKIE

Poszukiwanie piękna w świecie

PROBLEM BRANŻY

Warsztat złotnika

RAPORT

Rynek złota
Hotelarz    Rynek Turystyczny     Restauracja    Polski Jubiler
Wydawnictwo TRENDY | Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia



Zapoznaj się z naszym portalem pisma branżowego Hotelarz