zamknij to okno
Portale internetowe Wydawcnictwa Trendy sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES w celu poprawnego działania statystyk GOOGLE oraz BIZON MEDIA dostarczających reklamy. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek przez GOOGLE ANALYTICS prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.

MENU   START WYDAWCA REDAKCJA ARCHIWUM  
Szukaj

WYSZUKIWARKA



BAZY PRAWA
PRAWO KRAJOWE
PRAWO UE

Polacy na INHORGENCIE

Zakończyły się największe targi w Europie – INHORGENTA MUNICH. Tegoroczna edycja zgromadziła 1134 wystawców z 37 krajów. Na targi przybyło aż 30 tysięcy odwiedzających z 80 krajów.


Stoiska polskich wystawców: Arek Wolski


Monachijskie targi poświadczają, że branża jubilerska powoli wychodzi z kryzysu. Większość wystawców była niezwykle zadowolona z ilości oraz wartości składanych przez odwiedzających zamówień. Warto zauważyć, że kolejna edycja targów odbędzie się 22–25 lutego 2013 roku.



Firma Jubilerska Górecki


Nowe rozwiązania


Jednym z głównych czynników wpływających na sukces ostatniej edycji targów było wprowadzenie nowego i przejrzystego podziału hall. Ułatwił on odwiedzającym poruszanie się po targach i wybór spośród bogatej i różnorodnej oferty: biżuterii luksusowej, kamieni szlachetnych, biżuterii designerskiej i lifestyle’owej, oferty technicznej, opakowań. Badanie opinii wśród odwiedzających, przeprowadzone przez agencję badania rynku Gelszus, wykazało pozytywne nastroje wśród międzynarodowych kupców: 95 proc. odwiedzających przyznało targom INHORGENTA MUNICH najwyższe oceny „dobre” i „doskonałe”. 30 procent respondentów na pytanie o przyszłe znaczenie targów odpowiedziało, iż będzie ono znacząco wzrastać. – INHORGENTA MUNICH jest platformą dla unikatowego designu, nie dla produktów masowych – mówi Sarah Hill, właścicielka Hamilton Hill, USA. Monachium to miejsce, w którym warto być z uwagi na atmosferę zarówno na terenach targowych, jak i poza nimi. Jestem zadowolona, że tu jestem i zdecydowanie chcę tu wrócić za rok – dodała.


Polacy na targach

Tegoroczna edycja targów INHORGENTA MUNICH zgromadziła rekordową liczbę polskich wystawców. 40 polskich firm zaprezentowało swoją ofertę w segmentach: zegary, biżuteria srebrna, obrączki, biżuteria z kamieniami, biżuteria lifestyle’owa, biżuteria designerska, opakowania, oferta techniczna. Polskie firmy, które w tym roku po raz pierwszy wystawiły się na targach INHORGENTA MUNICH to: Into of Poland, AGDesign, B&G Bursztynowa Galeria, Karolina Bik Jewellery, Buchwic, Bursztynowe Marzenia z Litwy, Firma Jubilerska „Górecki”, Jarosław Westermark, Studio Rox, Venus Galeria, Silvex. Na forum BrandNew, dla projektantów uzyskujących dyplom w danym roku, zaprezentowały się 2 polskie projektantki: Michalina Owczarek oraz Małgosia Kalińska. Targi INHORGENTA MUNICH to zasadniczo idealne miejsce do promocji naszych rozwiązań, ze względu na wysoki poziom profesjonalizacji wystawców i odwiedzających. – mówi Mikołaj Bator, MODE s.a. Pozwoliło to na nawiązanie kontaktów B2B oraz z klientami detalicznymi. Efektem wystawy była wysoka sprzedaż i sporo kontaktów, które do dzisiaj generują przychody.

Treść artykułu dotyczy stanu prawnego obowiązującego w czasie opublikowania go w piśmie.
Polski Jubiler
WYBRANY NUMER: 02/2012
DATA WYDANIA: 2012-03-20

PANORAMA

Biżuteria dla każdego
EKO w Gliwicach
Sztuka złotnicza

TARGI

Gdańsk w przededniu targów
Polacy na INHORGENCIE

SKLEP

Zakup przez kliknięcie

WZORNICTWO

Arata Fuchi

TEMAT MIESIĄCA

Ślubne zakupy w salonie jubilerskim
Designerskie kolekcje z hurtowni
Złote dewocjonalia
Użytkowe ozdoby ze złota
Salon ze złotą biżuterią

GEMMOLOGIA

Słowacki obsydian

LUDZIE BRANŻY

Wiedza i fachowość jest lepszą dźwignią handlu niż reklama
Dobre czasy dla biżuterii autorskiej

ZEGARKI

Zegarek z masy perłowej

EKONOMIA

Gdzie ukryć cenne przedmioty

DOBRE BO POLSKIE

Poszukiwanie piękna w świecie

PROBLEM BRANŻY

Warsztat złotnika

RAPORT

Rynek złota
Hotelarz    Rynek Turystyczny     Restauracja    Polski Jubiler
Wydawnictwo TRENDY | Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia



Zapoznaj się z naszym portalem pisma branżowego Polski Jubiler