zamknij to okno
Portale internetowe Wydawcnictwa Trendy sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES w celu poprawnego działania statystyk GOOGLE oraz BIZON MEDIA dostarczających reklamy. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek przez GOOGLE ANALYTICS prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.

MENU   START WYDAWCA REDAKCJA ARCHIWUM  
Szukaj

WYSZUKIWARKA



BAZY PRAWA
PRAWO KRAJOWE
PRAWO UE

Irlandia w Warszawie – bal i festiwale

Drugiego lutego Irlandia zagościła w Warszawie i to aż w dwóch odsłonach. Jedną z nich była prezentacja działań Tourism Irleand na bieżący rok. Zielona Wyspa choć nie jest celem masowej turystyki, to jednak stale zyskuje coraz większe uznanie w oczach polskich turystów i kolejni touroperatorzy wprowadzają ją do swojej oferty.


Nowa kampania przebiegać będzie pod hasłem „Jump into Irleand” i ma nakłonić turystów do zejścia z utartych szlaków, by poznać Irlandię poprzez liczne większe i mniejsze imprezy o niezwykłym klimacie. W związku ze stuleciem zatonięcia Titanica motyw ten będzie jednym z najważniejszych. Planowane jest między innymi otwarcie muzeum tego transatlantyka w Belfaście, gdzie był on zbudowany.

Uroczyste otwarcie odbędzie się 31 marca. W sześciopiętrowym budynku umieszczona zostanie nowoczesna ekspozycja, która przypomni nie tylko niezwykły statek, ale również stoczniową przeszłość miasta. Jeszcze tego samego dnia odbyło się inne spotkanie z Irlandią. W warszawskim hotelu Sheraton odbył się doroczny bal Irlandzko-Polskiej Izby Handlowej, na którym dzięki Tourism Irleand obecni byli również przedstawiciele branży turystycznej. Podczas szampańskiej (imprezy) goście mieli okazję podziwiać pokaz tańców irlandzkich oraz słuchać muzyki z wyspy. Motywem, który przewijał się na balu było Euro 2012, gdyż Irlandia mecze grupowe rozgrywa w Poznaniu (dwa) i Gdańsku (jeden), co oznacza liczne stawienie się kibiców z tego kraju.

Treść artykułu dotyczy stanu prawnego obowiązującego w czasie opublikowania go w piśmie.
Rynek Turystyczny
WYBRANY NUMER: 02/2012
DATA WYDANIA: 2012-01-23

AKTUALNOŚCI

Irlandia w Warszawie – bal i festiwale
Karnawał z Sun&Fun
Pierwsi przewoźnicy w Modlinie
Turcja coraz popularniejsza
Grupa eholiday.pl porządkuje swoje portfolio
Ostatniemiejsca.pl rozbudowują sieć…
Neckermann – dobre wyniki przedsprzedaży Lata 2012
Podróże kontra telewizor…
Hotel Krasicki hotelem z pomysłem

WYWIAD

Nie zamierzamy tracić sił na wyścigi w liczbowych deklaracjach

TRANSPORT

Promem na wycieczkę

PRAWO

Czas na stworzenie wzorcowej umowy o imprezę turystyczną

e-TURYSTYKA

Światowy rynek mobilnych usług telekomunikacyjnych

TARGI

ITB 2012
Podsumowanie ITM Warsaw 2012
Bielsko-Biała – powraca
Wrocław znów w Hali Stulecia

MARKETING I PROMOCJA

Od reklamy do PR i mobile

HOTELE

Czym zaskoczyć konferencyjnych gości?

KRYTYCZNYM OKIEM

Czy Grecja utrzyma pozycję jednego z najpopularniejszych kierunków wyjazdów Polaków?

ZDANIEM PILOTA

Przeciw deregulacji zawodu – II Forum przewodnickie

GŁOS BRANŻY

Turystyka – działania UOKiK

FIRMY I LUDZIE

Ucieczka na giełdę

MODA NA...

Moje wielkie greckie wakacje
Idę do Ciebie, PANIE…
Tunezja – reaktywacja
Turystyka ornitologiczna, czyli birdwatching w Polsce

Z HISTORII RYNKU TURYSTYCZNEGO

Z historii Rynku Turystycznego
Hotelarz    Rynek Turystyczny     Restauracja    Polski Jubiler
Wydawnictwo TRENDY | Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia



Zapoznaj się z naszym portalem pisma branżowego Restauracja