zamknij to okno
Portale internetowe Wydawcnictwa Trendy sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES w celu poprawnego działania statystyk GOOGLE oraz BIZON MEDIA dostarczających reklamy. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek przez GOOGLE ANALYTICS prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.

MENU   START WYDAWCA REDAKCJA ARCHIWUM  
Szukaj

WYSZUKIWARKA



BAZY PRAWA
PRAWO KRAJOWE
PRAWO UE

Ostatniemiejsca.pl rozbudowują sieć…

W pierwszym kwartale 2012 roku sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl będzie miała 75 placówek. Do końca roku firma zamierza mieć ich ponad 100. Aktualnie w sieciach spółki funkcjonuje 70 biur turystycznych. Część z nich działa on-line, a część stanowi stacjonarne agencje podróży, które działają równolegle w sieci. – W 2012 roku chcemy wzmocnić naszą obecność w Internecie.



Będziemy rozwijać grupę partnerów działających on-line oraz zmodyfikujemy systemy IT. Wdrażamy nowe rozwiązania, które uproszczą i przyspieszą system rezerwacji oraz zakupu ofert. Spółka powołała również przedstawicieli regionalnych, którzy pomagają nowym franczyzobiorcom wdrożyć się w biznes. Jest to kontynuacja polityki współpracy między partnerami, dająca korzystną synergię działań wszystkim uczestnikom systemu. – mówi Tomasz Kozikowski, prezes spółki Ostatniemiejsca.pl. Firma ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do oddziałów partnerskich. Dzięki temu ułatwia franczyzobiorcom generowanie zysków, a nowym partnerom szybszy zwrot z inwestycji. Centrala skupia się na rozwoju sieci i innowacjach, które wzmocnią pozycję spółki na rynku. W ubiegłym roku wartość sprzedanych wycieczek wzrosła o ponad 50 proc. W I kwartale 2012 firma podpisze umowy z pięcioma partnerami. Wiele wskazuje, że trzech wybierze biznes on-line, natomiast reszta poprowadzi także biura stacjonarne.– Rynek e-commerce staje się coraz bardziej popularny w branży turystycznej. Jednak większość turystów, woli kupować wycieczki w tradycyjny sposób. Rozwój mobilno-internetowego konceptu franczyzowego oraz tradycyjnych biur to nasza odpowiedź na potrzeby klientów. Chcemy w ten sposób stopniowo przyzwyczajać ich do zalet zakupów przez Internet, pokazać, że ta forma jest równie bezpieczna, a przy tym wygodniejsza – mówi Tomasz Kozikowski.

Treść artykułu dotyczy stanu prawnego obowiązującego w czasie opublikowania go w piśmie.
Rynek Turystyczny
WYBRANY NUMER: 02/2012
DATA WYDANIA: 2012-01-23

AKTUALNOŚCI

Irlandia w Warszawie – bal i festiwale
Karnawał z Sun&Fun
Pierwsi przewoźnicy w Modlinie
Turcja coraz popularniejsza
Grupa eholiday.pl porządkuje swoje portfolio
Ostatniemiejsca.pl rozbudowują sieć…
Neckermann – dobre wyniki przedsprzedaży Lata 2012
Podróże kontra telewizor…
Hotel Krasicki hotelem z pomysłem

WYWIAD

Nie zamierzamy tracić sił na wyścigi w liczbowych deklaracjach

TRANSPORT

Promem na wycieczkę

PRAWO

Czas na stworzenie wzorcowej umowy o imprezę turystyczną

e-TURYSTYKA

Światowy rynek mobilnych usług telekomunikacyjnych

TARGI

ITB 2012
Podsumowanie ITM Warsaw 2012
Bielsko-Biała – powraca
Wrocław znów w Hali Stulecia

MARKETING I PROMOCJA

Od reklamy do PR i mobile

HOTELE

Czym zaskoczyć konferencyjnych gości?

KRYTYCZNYM OKIEM

Czy Grecja utrzyma pozycję jednego z najpopularniejszych kierunków wyjazdów Polaków?

ZDANIEM PILOTA

Przeciw deregulacji zawodu – II Forum przewodnickie

GŁOS BRANŻY

Turystyka – działania UOKiK

FIRMY I LUDZIE

Ucieczka na giełdę

MODA NA...

Moje wielkie greckie wakacje
Idę do Ciebie, PANIE…
Tunezja – reaktywacja
Turystyka ornitologiczna, czyli birdwatching w Polsce

Z HISTORII RYNKU TURYSTYCZNEGO

Z historii Rynku Turystycznego
Hotelarz    Rynek Turystyczny     Restauracja    Polski Jubiler
Wydawnictwo TRENDY | Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia



Zapoznaj się z naszym portalem pisma branżowego Hotelarz