zamknij to okno
Portale internetowe Wydawcnictwa Trendy sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES w celu poprawnego działania statystyk GOOGLE oraz BIZON MEDIA dostarczających reklamy. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek przez GOOGLE ANALYTICS prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.

MENU   START WYDAWCA REDAKCJA ARCHIWUM  
Szukaj

WYSZUKIWARKA



BAZY PRAWA
PRAWO KRAJOWE
PRAWO UE

Podsumowanie ITM Warsaw 2012

W lutym odbyły się po raz drugi Międzynarodowe Targi Turystyczne ITM Warsaw. Liczba gości biznesowych – w stosunku do poprzedniego roku – wzrosła ośmiokrotnie, do ponad2100 osób, co należy uznać za bardzo dobry wynik dla tak młodej imprezy.


ITM Warsaw odbyły się w dniach 27-29 stycznia 2012 r. w Centrum Expo XXI. W tym roku impreza znacznie się powiększyła – liczba wystawców wzrosła o 60%, a zwiedzających o 32%. Targi rozbudowały się też o wydzieloną część poświęconą turystyce biznesowej, a także o bogaty program debat, seminariów i warsztatów towarzyszących. Roland Sprung, organizator targów ITM Warsaw, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznej edycji targów. ITM Warsaw z roku na rok znacznie się powiększają. Świadczy to o trafności naszych przewidywań, że potrzebne są w Polsce międzynarodowe targi turystyczne w terminie zimowym, czyli takim, w jakim odbywają się najważniejsze imprezy na świecie. Potrzebne są też targi zorganizowane w centralnej lokalizacji w stolicy, na profesjonalnym poziomie. W tym roku zorganizowaliśmy między innymi, jako jedyne targi turystyczne w Polsce, program hosted buyers. Jestem pewien, że tendencja wzrostowa utrzyma się i za rok na targach ITM Warsaw będzie jeszcze tłoczniej. W przyszłym roku postaramy się o to, aby wszystkie stoiska były profesjonalnie przygotowane i miały komplet materiałów reklamowych aż do ostatniej godziny targów. Chcemy też powiększyć i jeszcze lepiej wyselekcjonować grupę hosted buyerów.” Targi odwiedziło w tym roku ponad 2100 gości biznesowych oraz ponad 4300 klientów indywidualnych, czyli łącznie ponad 6400 zwiedzających. Szczególnie widoczny był wzrost liczby gości branżowych, o 854%, co podkreśliło biznesowy charakter targów.

Na targach wystawiło się ponad 160 wystawców z ponad 24 krajów, wśród których były m.in. Turcja, Egipt, Tunezja, Maroko, ale także Etiopia, Algieria, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Armenia czy Andora. Swoje stoiska miały kraje, regiony i miasta, biura podróży i touroperatorzy, agencje incentive, hotele, centra konferencyjne, linie lotnicze i wiele innych podmiotów. Przedstawiły one ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych. W ramach części ITM Business Tourism zaprezentowało się 26 wystawców, odbyła się też wizyta hosted buyer z Niemiec, Francji, Szwajcarii, Belgii, Rosji, Macedonii (BRJM), Łotwy, Czech, Słowacji, Kanady i Polski. W ramach ponad 30 wydarzeń towarzyszących targom znalazło się m.in. podsumowanie roku 2011 w turystyce i omówienie trendów na nadchodzący rok, prezentacje destynacji, warsztaty i debaty, rozdania nagród branżowych i wieczory matchmakingowe. Krajem partnerskim targów była Turcja.

Treść artykułu dotyczy stanu prawnego obowiązującego w czasie opublikowania go w piśmie.
Rynek Turystyczny
WYBRANY NUMER: 02/2012
DATA WYDANIA: 2012-01-23

AKTUALNOŚCI

Irlandia w Warszawie – bal i festiwale
Karnawał z Sun&Fun
Pierwsi przewoźnicy w Modlinie
Turcja coraz popularniejsza
Grupa eholiday.pl porządkuje swoje portfolio
Ostatniemiejsca.pl rozbudowują sieć…
Neckermann – dobre wyniki przedsprzedaży Lata 2012
Podróże kontra telewizor…
Hotel Krasicki hotelem z pomysłem

WYWIAD

Nie zamierzamy tracić sił na wyścigi w liczbowych deklaracjach

TRANSPORT

Promem na wycieczkę

PRAWO

Czas na stworzenie wzorcowej umowy o imprezę turystyczną

e-TURYSTYKA

Światowy rynek mobilnych usług telekomunikacyjnych

TARGI

ITB 2012
Podsumowanie ITM Warsaw 2012
Bielsko-Biała – powraca
Wrocław znów w Hali Stulecia

MARKETING I PROMOCJA

Od reklamy do PR i mobile

HOTELE

Czym zaskoczyć konferencyjnych gości?

KRYTYCZNYM OKIEM

Czy Grecja utrzyma pozycję jednego z najpopularniejszych kierunków wyjazdów Polaków?

ZDANIEM PILOTA

Przeciw deregulacji zawodu – II Forum przewodnickie

GŁOS BRANŻY

Turystyka – działania UOKiK

FIRMY I LUDZIE

Ucieczka na giełdę

MODA NA...

Moje wielkie greckie wakacje
Idę do Ciebie, PANIE…
Tunezja – reaktywacja
Turystyka ornitologiczna, czyli birdwatching w Polsce

Z HISTORII RYNKU TURYSTYCZNEGO

Z historii Rynku Turystycznego
Hotelarz    Rynek Turystyczny     Restauracja    Polski Jubiler
Wydawnictwo TRENDY | Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia



Zapoznaj się z naszym portalem pisma branżowego Rynek Turystyczny